Támogatás

A rendszer bevezetése után biztosítjuk a felhasználók támogatását, illetve egyedi SLA szerződés alapján a teljes körű rendszerfelügyeletet is akár. Igazodva megrendelőink igényeihez egyedi fejlesztésekkel is bővítjük szoftverünket!

Támogatás

Megrendelőinknek többféle támogatási szolgáltatást biztosítunk

  • Felhasználói támogatás
  • Terméktámogatás
  • Rendelkezésre állás

Felhasználói támogatás

A felhasználói támogatás keretén belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

  • Felhasználói támogatás munkaidőben (8-17) telefonon és emailben
  • Helyszíni kiszállás esetén kedvezményes óradíj (-10%)
  • Távoli hozzáféréses segítségnyújtás esetén kedvezményes óradíj (-10%)

A felhasználói támogatás időszaka megállapodás kérdése. Az első három hónapra javasolni tudjuk a felhasználói támogatás igénybevételét – ez a bevezetés utáni „erős” időszak - az ezt követő időkre pedig, a tapasztalatok összegzése után, a megrendelővel közösen, akár egyedi konstrukciót is kidolgozhatunk.

Terméktámogatás

Az éves  terméktámogatás keretén belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

  • Hozzáférés az új verziókhoz az előfizetési időn belül
  • Hozzáférés a terméktámogató webhelyhez
  • Jótállás a kötelező egy éven túli időszakra, az előfizetett évre.

Cégünk folyamatosan fejleszti rendszerét így évente 1-3 új verzió megjelenésére lehet számítani.

Rendelkezésre állás

A rendelkezésre állási szerződés mindig egyedi minden partnerünk esetében. Közösen határozzuk meg az SLA szintet és a biztosítandó szolgáltatásokat. Ilyenek lehetnek például:

  • üzemmenet folytonosság biztosítása
  • üzemeltetési környezet felügyelete
  • hibajavítás
  • rendelkezésre állás oktatási, egyedi fejlesztési feladatokra stb.

A rendelkezésre állási szerződésbe integrálható a felhasználói és terméktámogatási szerződés tartalma is.