A rendszer beépülő moduljai

A REG-Doc rendszerbe implementálható modulok

Reg-Doc rendszerünkbe az eltelt időszakban számos implementálható modult fejlesztettünk.

  • Számlakezelés és jóváhagyás
  • Számlázás
  • HR modul
  • Szabadság igényló és jóváhagyó modul
  • CRM modul
  • Erőforrás ütemezés
  • Eszköz nyilvántartás és raktározás
  • Anyag nyilvántartás és raktározás
  • Timesheet modul

 

Ezeket a modulokat tudjuk integrálni rendszerünkbe, illetve kiegészíteni a megrendelő által megfogalmazott igények szerint.

Ennek a megoldásnak számos előnye van:

  • nincsenek kommunikációs problémák a más-más cégek által fejlesztett rész rendszerek között,
  • nincsenek az interfész modulok kialakításra fordítandó plusz költségek,
  • minden adat egyszer kerül a rendszerbe, és a megfelelő modulban, a megfelelő formában elérhető,
  • egységes felület,
  • egységes jogosultsági rendszer,
  • egy telefonszám – a támogatási feladatokat a teljes rendszerre ellátjuk, nincsenek felelősség megosztási, kompetencia megosztási viták a fejlesztő cégek között,
  • teljes körű szolgáltatás nyújtása – nem kell a fejlesztőcégek közötti egyeztetésekre időt és pénzt fordítani, az igényelt változtatás a teljes rendszeren keresztül hatékonyan, gyorsan átvezethető,
  • bármilyen egyedi fejlesztés vagy továbbfejlesztés megrendelhető.

Számlakezelés – teljesítés igazolás és kifizetés engedélyezés

A modul célja, hogy a beérkezett és iktatott számlákat a jogosultsággal rendelkező felhasználók leigazolhassák – a teljesítés megtörtént – majd a pénzügyi vezetők engedélyezhessék annak kifizetését. A számlákat munkaszámokhoz lehet rendelni, melynek lehet felelős ügyintézője. Az iktatás során a rendszer eleve ezt a felhasználót ajánlja fel ügyintézőnek (átírhatóan). A későbbiekben a rendszer ehhez az ügyintézőhöz sorolja be a számlát a teljesítés igazolására. A rendszer leszűri a bejelentkezett

felhasználóra a hozzá tartozó számlákat és csak azokat jeleníti meg számára.

Az így leigazolt számlákat a pénzügyi vezetők/felelősök hagyhatják jóvá, azaz engedélyezhetik kifizethetőségüket.

A rendszerben szabályalapú jóváhagyási rendszer működik, azaz meg lehet határozni, hogy egy-egyszámlatípus, adott értékhatárok között, ki által hagyható jóvá?

Pl. létrehozható „Szállítási számla” típus és azon belül 0 - 100 000 Ft és 100 001 – 1 000 000 Ft-ig tartó értékhatár. A két értékhatárhoz hozzárendelhető egy-egy felhasználó, akihez besorolja az ilyen típusú és az értékhatáron belüli összeggel iktatott számlát a rendszer, jóváhagyásra. A modul leszűri a bejelentkezett felhasználóra a hozzá tartozó számlákat és csak azokat jeleníti meg számára, melyeket a szabály alapján ő hagyhat jóvá, azaz engedélyezheti kifizethetőségüket.

A kifizethető számlákat önálló modulban jeleníti meg a rendszer, ezt használhatják a pénzügyi munkatársak, itt látják, mely számlák kiegyenlítéséről kell gondoskodniuk. A kiegyenlítés megtörténtét jelölni tudják, így a pénzügyi vezetők erről értesítést kapnak, illetve a saját moduljukban látják a számla státuszát – ’kiegyenlített’.

Számlázás

Teljes körű, a vonatkozó rendeleteknek megfelelő számlázó modul.

Főbb funkciói:

  • Normál számla készítése
  • Proforma számla készítése
  • Díjbekérő számla készítése
  • Export számla készítése
  • Visszáru számla készítése
  • Visszáru export számla készítése
  • Jóváíró számla készítése
  • Helyesbítő számla készítése
  • Számlák sztornózása
  • Bejövő számlák kezelése
  • Bejövő számlák lekérdezései, statisztikák
  • Házipénztár és egyéb pénztárak kezelése
  • Excel felé teljes körű exportálás lehetősége biztosított
  • Áfa kimutatás készítése.
  • Banki utalások rögzíthetők
  • Kompenzálások kezelése
  • Pénztári bizonylatokat, időszaki pénztárjelentést, címletjegyzéket készít
  • Valutanemenkénti összesítés
  • Egyenlegközlő, fizetési felszólítás készíthető

HR modul

A modul a cég HR feladatait támogatja. Alapadatait önálló törzsállomány-kezelő modulban lehet kezelni.

Rögzíthetőek a dolgozói alapadatok:

Az alapadatokon kívül az alábbi adatok kezelésre nyílik mód:

  • Címek
  • Magánnyugdíj adatok
  • Igazolványok
  • Végzettségek
  • Belépőkódok
  • Elérhetőségek
  • Munkahelyek
  • Képzések
  • Orvosi vizsgálatok
  • Munkakör betöltéséhez szükséges követelmények
  • Összevetés - A modul összeveti a dolgozó kompetenciáit egy kiválasztott pozíció követelményrendszerével. Munkaruha
  • Cafeteria kifizetések
  • Word készítés - A modul szolgál a formanyomtatványok készítésére és nyomtatására.
  • Hozzátartozók
  • Munkaszerződések
  • Tervezett/tényleges képzések
  • Képzésen részt vevők
  • Elvégzett orvosi vizsgálatok
  • Távollétek
  • Naptár – a dolgozói távollétek megjelenítésre
  • Riportok - A modul szolgál a rendszer beépített reportjainak futtatására.

Szabadság igénylő és jóváhagyó modul

A modul a dolgozói szabadság igénylések kezelésé és jóváhagyására szolgál. Rögzíthető benne az éves TB naptár és a dolgozói szabadságkeretek.

Felvehető a dolgozói szabadságterv, és igényelhető szabadság, melyet a felettes jóváhagyhat vagy elutasíthat.

A döntésről a rendszer emailben értesíti a dolgozót.

WEBES applikáció

Az igényeket leadni illetve elbírálni a webes applikáción keresztül is lehet. Ezzel a megoldással mobil eszközökről (okostelefon, palmtop stb.) is elérhetőek a rendszer szolgáltatásai.

CRM modul

A CRM modul a megrendelő ügyfélszerző tevékenységét támogatja. Nyilvántarthatóak a lehetőségek, a pozíciók, a tevékenységek, ütemezhetőek a feladatok.

A modulban specifikus partnerkezelés található:

  • partnerek bővitett adatai
  • partner munkatársainak adatai
  • partnercsoportok létrehozása
  • partner függőségek kezelése
  • ajánlatok, szerződések kezelése
  • projektek kezelése
  • panasz kezelés
  • üzleti történet

Erőforrás ütemezés

A modullal a szervezet erőforrásait lehet foglalni, ütemezni. felvehetőek az emberi és anyagi, illetve eszköz erőforrások és a feladatok. A feladatokhoz lehet rendelni erőforrást, az ütközéseket a rendszer jelzi!

Az erőforrás terhelést naptár nézetben is megjeleníti a rendszer, ahol a hozzárendelések is azonnal elvégezhetőek.

Gépjármű modul

A modul segítségével a cég gépjárműveit lehet kezelni. 

A gépjárművek alapadatain túl nyilvántarthatóak még:

  • biztosítások
  • üzemanyagkártya nyilvántartás és üzemanyag felhasználás
  • felszereltség, járműre kiadott eszközök nyilvántartása
  • engedélyek – behajtási engedélyek stb.
  • járművel kapcsolatos költségek (szerviz, alkatrész stb.)

Eszköz nyilvántartás és raktározás

Teljes körű eszköz nyilvántartás, korlátlan számú eszköz raktár definiálása, a mozgások kezelése: bevételezés, kiadás, selejtezés, leltár, kimutatások.

Szervizlap kezelés, felülvizsgálatok kezelése, határidő figyelés.

Anyagnyilvántartás és raktározás

Teljes körű anyagnyilvántartás, korlátlan számú eszköz raktár definiálása, a mozgások kezelése: bevételezés, kiadás, selejtezés, leltár, kimutatások.

Automatikus fogyás, minimum és kívánatos készletfigyelés, automatikus rendelés.

Timesheet modul

Feladatkiosztás a dolgozóknak, timesheetelés támogatása, hatékonyság kimutatása.

Óradíjas, egyedi díjas átalánydíjas tevékenységek kezelése, elszámolása. Havi – időszaki - díjelszámolás készítése.